We are looking for a Customer Service Agent – Portuguese (Day Shift) to join our Betfair International team. About the Role:Become a Customer Service Agent and play a key role in shaping the Betfair International customer experience! You'll be part of a dynamic team responsible for handling all customer inquiries across various channels like phone, email, live chat, social media, and even telephone betting. What you'll do:Be a customer champion! Respond p
We are looking for a Customer Service Agent – Portuguese (Day Shift) to join our Betfair International team. About the Role:Become a Customer Service Agent and play a key role in shaping the Betfair International customer experience! You'll be part of a dynamic team responsible for handling all customer inquiries across various channels like phone, email, live chat, social media, and even telephone betting. What you'll do:Be a customer champion! Respond p
Job title: Customer Service Agent – Portuguese (Day Shift) Location: São Paulo, Brazil Employment Basis - Full-Time Position Type: Onsite Shift Pattern: TBD Overview of the role:We are looking for a Customer Service Agent – Portuguese (Day Shift) to join our Betfair International team. About the Role:Become a Customer Service Agent and play a key role in shaping the Betfair International customer experience! You'll be part of a dynamic team responsible fo
Job title: Customer Service Agent – Portuguese (Day Shift) Location: São Paulo, Brazil Employment Basis - Full-Time Position Type: Onsite Shift Pattern: TBD Overview of the role:We are looking for a Customer Service Agent – Portuguese (Day Shift) to join our Betfair International team. About the Role:Become a Customer Service Agent and play a key role in shaping the Betfair International customer experience! You'll be part of a dynamic team responsible fo
Função focada na resolução de problemas nos insucessos de entrega ou coleta por atendimento externo a motoristas, em contato com compradores e vendedores;Atribuição e gerenciamento de casos;Buscar a máxima reversão possível, com monitoramento do tempo de resposta do comprador e vendedor;Entrar em contato com o usuário via CHAT e TELEFONE;Interagir proativamente nos grupos com Transportadoras/Service Center, reportando e respondendo a tempo para gerenciamen
Função focada na resolução de problemas nos insucessos de entrega ou coleta por atendimento externo a motoristas, em contato com compradores e vendedores;Atribuição e gerenciamento de casos;Buscar a máxima reversão possível, com monitoramento do tempo de resposta do comprador e vendedor;Entrar em contato com o usuário via CHAT e TELEFONE;Interagir proativamente nos grupos com Transportadoras/Service Center, reportando e respondendo a tempo para gerenciamen
selecione outras vagas que podem te interessar
nós avisaremos você quando uma vaga parecida for postada.
Obrigado por se inscrever no alerta personalizado de vagas
Actuamos com soluções, inovando na tecnologia e formação. Saiba como pode ter uma estrutura de suporte especializada, orientada por drivers de qualidade focados na eficiência dos processos, produtividade e flexibilidade.