informações da vaga
Quem Somos?
A Randstad é líder global em soluções de recursos humanos, dedicada a conectar talentos e empresas para alcançar o sucesso e o desenvolvimento de carreiras. Em parceria com nossos clientes, oferecemos suporte completo para simplificar a gestão de RH ao longo da jornada profissional.
Faça parte do time Randstad! Confira nossa vaga:
...
Estamos em busca de um profissional para monitorar e garantir a saúde da infraestrutura de TI do nosso cliente - empresa multinacional e líder mundial de equipamentos para redes e telecomunicações., além de oferecer suporte em mudanças de rede e realizar verificações de equipamentos.
Principais Responsabilidades:
Atividades: 1. Troubleshooting simple and middle problem with GTAC and Huawei HQ when there is problem or error appears until the installation successfully done;
2. Apply and arrange MW with customers;
3. Writing MOP for middle activities (middle risks) with customer and Huawei;
4. In Field technical support activities which may go to customer fields to complete, including hardware replacement, field technical workshop and so on.
5. Customer SRs handle middle and complex problems (high risk), including consultation, troubleshooting. Necessary solution implementation until the problem closes and guarantee the SLA
6. Huawei platform healthy inspection and precaution implementation with low risk and middle maintenance window.
7. Customer issues and doubts handled by phone, email or meetings.
8. Supporting Testing Team to execute test cases based on test books.
9. Collect customer requirements for simple existing product changes (CRs) and share with Huawei Solution architecture.
8. Perform Maintenance Window with low and middle risk (according with Huawei GTAC classification) following Huawei and Customer procedures.
9.Using Huawei VAS configuration tools configure services/ interfaces to be launch in Customer Network according with Huawei and Customer rules
Detalhes da Vaga:
Local de Trabalho: 100% presencial em São Paulo/SP
Modalidade de Contratação: CLT Determinado pela Randstad, com alocação no cliente.
Aplique-se para conhecer mais!
ver mais
Quem Somos?
A Randstad é líder global em soluções de recursos humanos, dedicada a conectar talentos e empresas para alcançar o sucesso e o desenvolvimento de carreiras. Em parceria com nossos clientes, oferecemos suporte completo para simplificar a gestão de RH ao longo da jornada profissional.
Faça parte do time Randstad! Confira nossa vaga:
Estamos em busca de um profissional para monitorar e garantir a saúde da infraestrutura de TI do nosso cliente - empresa multinacional e líder mundial de equipamentos para redes e telecomunicações., além de oferecer suporte em mudanças de rede e realizar verificações de equipamentos.
Principais Responsabilidades:
Atividades: 1. Troubleshooting simple and middle problem with GTAC and Huawei HQ when there is problem or error appears until the installation successfully done;
2. Apply and arrange MW with customers;
3. Writing MOP for middle activities (middle risks) with customer and Huawei;
4. In Field technical support activities which may go to customer fields to complete, including hardware replacement, field technical workshop and so on.
...
5. Customer SRs handle middle and complex problems (high risk), including consultation, troubleshooting. Necessary solution implementation until the problem closes and guarantee the SLA
6. Huawei platform healthy inspection and precaution implementation with low risk and middle maintenance window.
7. Customer issues and doubts handled by phone, email or meetings.
8. Supporting Testing Team to execute test cases based on test books.
9. Collect customer requirements for simple existing product changes (CRs) and share with Huawei Solution architecture.
8. Perform Maintenance Window with low and middle risk (according with Huawei GTAC classification) following Huawei and Customer procedures.
9.Using Huawei VAS configuration tools configure services/ interfaces to be launch in Customer Network according with Huawei and Customer rules
Detalhes da Vaga:
Local de Trabalho: 100% presencial em São Paulo/SP
Modalidade de Contratação: CLT Determinado pela Randstad, com alocação no cliente.
Aplique-se para conhecer mais!
ver maispartilhar vaga de emprego.